Service Management Office Specialist

German-speaking/ Service Management Office Specialist

Would you like to be a part of a multinational environment where you can use your foreign language skills? Our partner is seeking a German-speaking Service Management Office Specialist.

Job summary:

Your role as a Service Management Office Specialist is to manage the entire service delivery process from start to finish. You will work with teams from different functions to develop service management approaches and solve any problems that may come up.

Key responsibilities:

  • Contract-compliant depiction of customer requirements
  • Administrative support of the Service Manager
  • Billing preparation & budget controlling
  • Preparation and analysis of reports
  • Document verification and distribution

You are the perfect candidate if you have:

  • Very Good Excel skills (Formulas, Pivot charts, Vlook-up, etc.)
  • Secure verbal and written communication in German
  • Some commercial understanding
  • Client-oriented mind-set.
  • Ability to work remotely in a team


What our client offers:

  • Soft skill and hard skill trainings
  • Language courses
  • Career opportunity within an international team
  • Medicover health insurance
kattintson ide a Hays adatvédelmi szabályzat megtekintéshez, amelyben részletes információt talál arra vonatkozólag, hogy miként használjuk és védjük személyes adatait, és az ehhez kapcsolódó jogait.

Összefoglaló

Állás típusa
Munkaerő-toborzás
Iparág
Information Technology
Hely
Budapest
Szakterület
Irodai támogató funkciók
Szám:
1183298
Closing date
30 Apr 2024

Kapcsolatfelvétel tanácsadóval

Beszéljen Lilla Vastag, a pozícióval foglalkozó szaktanácsadónkkal, akinek címe Budapest
Akadémia utca 6., 1. emelet, Academia Offices

Telefon: +36704122194

Hasonló állások, mint a(z) Service Management Office Specialist

  • Client Billing Specialist

    BILLING/INVOICE/CLIENT FINANCE
    Budapest
  • Accounts Payable Expert - German - New Project

    AP, P2P, Accountant, Invoicing, Payment
    Budapest
  • Szerviz Adminisztrációs Asszisztens

    szerviz asszisztens / service assistant / organising / English / technician support / administrative / Excel
    Budapest
  • Payroll Specialist

    Hibrid munkavégzés - NEXON - Junior és Senior kolléga jelentkezését is várjuk!
    Budapest
  • Account Payable Senior Associate

    French speaking AP / French / AP
    Budapest